Wednesday, November 12, 2008

Asa parcheaza baietii de la Consiliul Judetean Brasov














Ieri seara in jurul orei 21.30 mi-am vizitat parintii. Din nefericire pentru mine in fata scarii erau locurile ocupate deoarece se asfalteaza o alta parcare din zona. Asadar am parcat intr-un spatiu liber existent la urmatoarea scara. Pe locul respectiv nici-o mentiune ca ar fi fost locul cuiva, nici-un triunghi galben, pancarta... nimic. Din nefericire pentru mine, am avut neinspiratia sa parchez masina pe locul probabil de la sine inteles adjudecat prin tupeu de un posesor de Skoda Octavia apartinand Consiliului Judetean Brasov: BV 32 CJB.

Desigur atunci cand am dorit sa plec, fiind cu sotia insarcinata si un copil de 1 an si jumatate, masina repectiva era postata in strada chiar in spatele masinii mele blocandu-mi iesirea. Gandindu-ma ca cineva a facut o greseala sau este pe undeva in zona am claxonat insa ...nimic timp de vreo 10 minute. Instinctul si tipetele enervante ale copilului ce dorea sa-si primeasca lapticul mi-a spus sa ii sifonez masina dand cu spatele si inmanandu-i asigurarea sa-si repare masina insa m-am gandit ca este mai frumos daca ii chem pe cei de la Jandarmerie. Am facut-o si au venit relativ repede (15 minute) insa cand a vazut masina venind, hop si soferasul nostru ...a venit in pas alergator la masina si-a dat-o mai in fata ca sa nu se mai vada "magaria".

Ghinion, i-am fotografiat-o eu inainte sa o mute si am atasat-o aici. Mi-ar placea tare mult sa o vada mai multa lume iar Consiliul Judetean sa isi instruiasca mai bine soferii.

Poate aflati voi cine a fost, ca jandarmul a promis ca va face verificari. Speram sa se si intample acest lucru si speram ca legea nu e mai presus de un baiat frumos de la Consiliul Judetean

No comments: