Wednesday, November 05, 2008

Alegeri - Mohaci Mihai

Am primit o brosurica imbujorata despre Mohaci Mihai. O idee faina la prima vedere: sfaturi practice pentru consumatori (omul a fost si mai este pe la Protectia Consumatorilor) care poate fi pastrata mai mult timp - adica sa nu o arunce oamenii din prima.

Nu m-am prins daca trebuie sa il votez sau nu pentru ca nu scrie nicaieri asa ceva. Daca ar vrea sa candideze mi-ar spune ca este candidat la Senat, la Camera Deputatilor sau se pregateste pentru alegerile din 2012. Numele lui fiind pe prima pagina probabil este autorul brosurii...iar cei de la Protectia Consumatorilor vor sa ne ofere aceste sfaturi. Cel putin eu asa credeam.

Dar vad un trandafir pe coperta, asa in fundal, ma gandesc: e de la PSD dar daca nu scrie nicaieri probabil ii plac florile...Hmmm, dau pagina si imi apare scris un indemn entuziast: "informeaza-te!" scris langa o fetita care nu pare deloc din Romania iar cartea e cu pisici si catelusi cu titlul desigur in engleza... Acum eu inteleg ca un copilul atenueaza agrsivitatea reclamei dar...nici nu este o reclama (cel putin nu inteleg eu ca ar fi asa ceva) si targetul daca ar fi cel trandafiriu e ceva mai ...batran.

Buuun, acum vad si date unde pot afla mai multe informatii. In sfarsit! Dar...nici-o surpriza, la fel ca la marii oameni de afaceri si politicieni care isi iau consilieri din vecini sau dintre cei care sunt buni la toate si care isi scriu pe cartile de vizita acelasi lucru...emailul este de la yahoo chiar daca are o adresa de web...

Trecem si peste acest lucru care ii poate scadea prestigiul unui om politic si vreau sa intru pe website: www.mohacimihai.ro Ati ghicit: NU EXISTA INCA!!! Imi apar informatii foarte relevante despre candidat:


Serviciu de gazduire oferit de mxhost.ro
Administrare site - Cpanel click aici
Informatii utile pentru administrarea siteului
Daca intampinati probleme va rugam sa ne contactati - click aici


Revenind la revista, sfaturi excelente si la obiect. Cu exceptia ultimei pagini...unde apare un mare semn de intrebare pe imaginea CET-ului cred sau a unei uzine. Ma intreb si eu ce o fi insemnand chestia aia....

Si ma intreb, la ce profesionisti de calibru o fi apelat? Urmarim in continuare evolutia, pana acum VARZA.

PS Ca sa nu fie discutii: nu ma intereseaza sa ofer sfaturi unui candidat anume si nici nu fac reclama cuiva. Fac doar observatii. Poate invata si cativa directori si experti de pe aici despre ce este vorba intr-o campanie de imagine.

2 comments:

miky said...

RUSINE SA LE FIE

miky said...

foarte bine spus.Sfaturi utile, n-am ce sa zic, dar lafel am ramas si eu uimita de trandafirul ala..........!!!!dragilor, asta este tara in care noi locuim, fiecare isi urmareste propriul interes!!!!!de ce nu a aparut aceasta brosura si anul trecut sau in alti ani knd nu erau alegeri!!?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Cred k v-ati dat seama..........RUSINE SA LE FIE